5.9.2017 – Pozvánka na výroční členskou schůzi spolku

Dne 15.9.2017 se od 18. hodin koná v restauraci Městský dům Výroční členská schůze spolku MiKo Cycles. Účast nutná. Kdo nemůže přijít, tak to oznamte p. Kolářovi nejpozději do 10.9.2017.

9.7.2016 – Besky tour

Zúčastnili jsme se po delší době silničního beskyda. Je to kromě Mamuta poslední silniční maraton, který se v blízkosti pořádá. Tom, Milan Babec a David Babec zvolili krátkou trasu. Martin jel maratonskou trasu. Po startu se jelo hned rychle a vytvořily se skupiny. David se samozřejmě pohyboval na samém čele a nakonec skončil na 4 místě. My zbývající jsme se zabudovali ve skupině cca 50 lidí se kterou jsme dojeli až po Štramberk, kde se to roztrhalo a ve skupině zůstal jenom Tom. Martin s Milanem odpadli a jeli společne sami až na Pustevny. Martin pokračoval dál na trasu po Beskydských kopcích, kterou také nakonec zdolal za 7:36 hod. Zajištění závodu bylo dobré a je potřeba organizátory pochválit, že i v této složité době organizují silniční maraton.

3.7.2016 – MČR XCO Nové Město

Martin, Tom a Dave se jeli podívat na nedělní závod mužů. Atmosféra byla dobrá, podpořená výborným výkonem českých reprezentů. Pro všechny to byl zážitek a pěkně strávená neděle.

20.-24.5.2016 – Giro

Také letos jsme se vypravili na Giro. Ubytování jsme si našli v Ortisei, což byl ideální výchozí bod na etapy. Viděli jsme horskou etapu v masímu Sella Rondy, kterou jsme také objeli. Další den byla horská časovka a po dni volna start etapy v Brixenu. Počasí se vydařilo, takže jsme na kole najezdili těžké kilometry v horách. Viděli jsme hodně hlavně v zázemí týmů před časovkou a startem. S akcí panovala spokojenost. Účastníci zájezdu:Martin, Růža, Lišák, Tonda, + Luďa, Danek, Růža st., Radek

13.-15.5.2016 – Mamut

Letošního Mamuta značně ovlivnila předpověď počasí, která odradila spoustu závodníků. Nakonec pršelo jenom v průběhu pátečního triatlonu a v noci z pátku na sobotu. Silniční a MTB závod už proběhl za slušného počasí. Organizace závodů se vydařila, jenom závodníků mohlo přijet víc.

22.-24.4.2016 -Jarní soustředění

Sešel se rok s rokem a opět jsme podnikli už tradiční soustředění na jižní moravě. Za základnu jsme tentokrát vybrali ubytování ve sportovním areálu v Němčičkách. Jako každý rok jsme i tentokrát jeli v pátek po 13 hod.  z Přerova na kolech. Trasa přes Kyjov cca 100 km prověřila připravenost účastníků po zimní přestávce. Naštěstí foukalo do zad, tak jsme se před 18 hod ubytovali v Němčičkách na koupališti. Po večeři  jsme ještě poseděli v místní hospodě. V sobotu byla v plánu etapa po místních rozhlednách, kterou Martin nazval ardenskou klasikou. Na 100 km jsme zdolali 5 rozhleden a nastoupali přes 1000m. Vrcholem bylo závěrečné 16% stoupání na Kraví horu. Na večer jsme měli domluvenou ochutnávku vína, která se povedla, ale přesto jsme ještě skončili v hospodě na pivu. V neděli se počasí zhoršilo a tak Růža s Martinem jeli domů vlakem. Ostatní jeli domů na kole a i přes kolizi důchodce s Dankem dorazili všichni v pořádku domů. Účastníci: Martin, Růža, Tom, Milan Babec + Mikul, Drtič, Honza s manželkou a malou, Renča s malým.

1.1.2016 – Novoroční vyjížďka

Jako každý rok, tak tentokrát jsme se sešli v 10 hod. u restaurace Bečva. Byla zima, ale cesta byla suchá, tak jsme vyjeli směr Lipník. V průběhu vyjížďky začalo sněžit a tak jsme se rozdělili. Drsnější pokračovali a ostatní se vrátili do kuželny na základnu, kde jsme vyhodnotili rok 2015 a dali si předsevzetí do nového roku.

12.12. 2015

V Městském domě v Přerově se konala výroční schůze členů oddílu MiKo Cycles. V přátelské atmosféře se jednalo o budoucích záměrech oddílu na následující roky i o přípravách dalšího ročníku Mamut Tour.

12.9.2015 – Bystré – Hamry Tour a celkové vyhlášení MP

Silniční závod na trati příštího amatérského mistrovství ČR. Po nucené tréninkové pauze bez aspirace na výsledek. Závod byl těžky i za přispění chladného počasí a silného větru. V kategorii B jsem obsadil 9. místo.

Po dojetí závodu pak bylo v kulturním areálu v Bystrém vyhlášení celkových výsledků Moravského poháru Orbea 2015, kde jsem v kategorii B (19 – 39 let) letos zvítězil!

V kategorii D (50 – 59 let) skončil v celkovém pořadí Milan B. na 14. místě.

Díky oddílu MiKo Cycles za podporu v letošní sezoně!

16.8 – Časovka na Skřítek II

Časovka na Skřítek, tentokrát z Rýmařova. Ve slušné konkurenci David 3. místo v kat. B, Milan 16. místo v D.

1.8 – Suchý Vrch

Opět závod Moravského poháru, krásná časovka z Červené Vody na Suchý vrch. David Babiánek v kat. B 4. místo, Milan opět 19. místo v kategorii D.

25.7 – VC Energotisu

Horský závod v rámci MP z Loučné nad Desnou na Dlouhé stráně. V kategorii „B“ David na 5. místě, v kat. „D“ Milan 19. místo.

18. – 19.7 2015 – MČR SAC 2015

V sobotu 18.7 se jela v Nošovicích u Frýdku – Místku časovka jednotlivců na mírně zvlněné trati o délce 20 kilometrů. Start i cíl časovky byl v areálu Hyundai v Nošovicích a trasa vedla přes Vojkovice, Dobratice a Nižní Lhoty. Spravedlivá trať prověřila schopnosti všech a k náročnosti závodu přispěly i vysoké teploty a silný vítr. V časovce jsem nakonec s časem 27:09 min zajel 7. nejrychlejší čas v kategorii „A“. Časovku jel i Milan Babiánek, který obsadil v kategorii „D“ 29. místo, nutno podotknout, že jel na klasickém silničním kole.

0,19 sekundy. Přesně tolik mě v neděli na vrcholu Lysé hory dělilo od bronzové medaile z amatérského mistrovství republiky v silničním závodě. 110 kilometrů v 35 stupních, dojezdem na nejvyšší vrchol Beskyd a pak to uteče o pár centimetrů. I když je to to nejméně populární umístění, jsem nadmíru spokojený. Kdyby mi někdo na startu řekl, že pojedu o medaili, poklepal bych mu na čelo.
Tahle brambora má pro mě velkou cenu!

11.7- 2015 – Beskyd Tour – 182km

Tradiční maraton v Beskydech. Dlouhou trasu si volím kvůli přípravě na mistrovství ČR amatérů které je příští týden. Je peklo, nekonečné převýšení a pořád rychlé tempo. Až do 180 – tého km bojuji o první desítku celkově. V posledním brdku v Trojanovicích už ale nemám síly na poslední náspy a dojíždím 16. celkově a 7. v kategorii do 29 let v čase 5:29 hodin. Závod vyhrál profesionál Josef Černý z CCC Sprandi – Polkowice.

4 – 5. 7 2015 – O pohár města Žamberka

Tří etapový závod v rámci Moravského poháru v Žamberku. Ve vlkém vedru se jela v sobotu ráno časovka a odpoledne kritérium, v neděli pak horská etapa. V kategorii B jsem v celkovém pořadí obsadil 3. místo, v kategorii D Milan Babiánek 14. místo.

27.6. 2015 – Časovka na Jívovou

Sedmým závodem Moravského poháru, s názvem 1. Ryzí horská časovka, byla, pro nás úspěšná, časovka do vrchu z Dolan na Jívovou. V kategorii B jsem s časem 18:51 těsně zvítězil před Pavlem Vašíčkem (Cycloracing Olomouc) a Tomášem Kajnarem (Nutrend). Milan Babiánek v kategorii D s časem 23:40 obsadil 13. místo.

20.6 – Rampušák 2015

Před týdnem v Králíkách horko a slunce, dnes ve Štítech 10 stupňů a déšť. Letošní Rampušák byl počasím hodně přísný. Zvolil jsem kratší, 120km dlouhou trasu. Při sjezdech jsem byl promrzlý až na kost. Rozhodující moment závodu byl na devadesátém kilometru, kdy série nástupů v dlouhém stoupání vyselektovala už protříděný peloton na 7 jezdců, mezi kterými jsem naštěstí nechyběl. Skupina pěkně spolupracovala a až na pár nástupů jsme jeli plynulý „kolotoč“ až do cílových Štítů a udrželi tak další skupiny za sebou. Na závěrečný spurt do stoupání a náměstí ve Štítech už mi chyběla energie a dokončil jsem tak na 7. místě.

13.6 – MP Králíky

7.6. 2015

Pokračování Moravského poháru se přesunulo oproti minulému týdnu jen o pár kilometrů blíže – do Králíků. Prostředí Orlických hor a velké horko dávalo očekávání, že to nebude nic jednoduchého. Na startu byl slušný balík kvalitních jezdců, v čele se suverénním Lubomírem Petrušem a dvojcí týmu Saroni EX23. V 71km dlouhém závodě jsme nastoupali přes 1300 výškových metrů a cíl byl situovaný na vrcholu prudkého 2,5km dlouhého stoupání. Celý závod jsem se držel na čele a v závěrečném stoupání jsem ze zbylé skupiny dojel na 4. místě.

7.6. 2015 – MP Okolo Pastvin

V sobotu 7.6 se konal další závod MP, tentokrát to byl závod v kopcích Orlických hor v Pastvinách. Po překonání žaludečních křečí z prvích dvou okruhů jsem se rozjel a když došlo za polovinou závodu k lámání chleba v podobě ataků od Lubomíra Petruše, byl jsem součástí z pelotonu oddělené 5-ti členné skupinky která dokázala udržet jeho tempo. V cíli jsem pak spurtoval na 3. místě v kategorii B, (celkově 4.) za vítězným Lubomírem Petrušem (AZ Ekotherm Šumperk) a druhým Janem Urbáškem (EX23 Saroni Team).

Po 5ti závodech Moravského poháru jsem tak v průběžném vedení seriálu.

30.5.2015 – MP Skřítek

Čtvrtým závodem Moravského poháru byla 14km dlouhá časovka do vrchu,z Petrova nad Desnou na horské sedlo Skřítek. Dnes se mi jelo dobře, dlouhý kopec jsem vyjel průměrnou rychlostí přes 30 km/h a s časem 27:41 min jsem se umístil na 3. místě!

23.5.2015 – MP Tři Dvory

Další závod Morvaského poháru, absolutně rovná 24km dlouhá časovka ve Třech Dvorech u Litovle. Hodně silný boční vítr, v nárazech až kolem 45km/h vítr, nám dělal pěkný den po celou dobu, kdy jsme byli na trati. Časovku jsem zajel za 34:20 min a obsadil jsem 9 místo. Útěchou mi je, že všichni přede mnou jeli na časovkářských speciálech.

Závod jel i Milan Babiánek, který s časem 40:52 obsadil 17. místo ve své kategorii D.

Příští sobotu nás čeká také časovka, ale tentokrát směrem vzhůru – na Skřítek.

16.5:2015 – MP Domašov Classic Tour

V sobotu jsme se spolu s Milanem Babiánkem, novým členem oddílu, účastnili dalšího ze závodů Moravského poháru, tentokrát v Domašově nad Bystřicí. Závod na zvněném okruhu, pro mou kategorii B vypsaný na 4 kola. V druhém kole se od první skupiny odpoutala trojice David Dvorský (Whirpool Author), cyklokrosař Lubomír Petruša s nimi Jan Cink z Mapei Merida. Bohužel jsem promeškal okamžik nástupu této trojce a v nespolupracujícím zbytku skupiny jsme již vedoucí trojici nedojeli. Závod se rozhodl v posledním stoupání, kdy odjetá trojice udržela svůj náskok a já jsem byl z druhé skupiny třetí, celkově tedy na 6. místě. V celkovém pořadí jsem po úvodních závodech na druhém místě.

Milan dokončil ve své kategorii D na 24. místě.

13.5.2015 – XCR Cup Brno

Tradiční závody na Brněnském Masarykově okruhu, závod na 10kol, lépe obsazený může být už jen český pohár.

Na start se postavilo celkem 166 závodníků. První kola se jede hodně rychle, cílové stoupání dává pořádně zabrat a skupina se rychle reguluje, zásluhu na tom má hlavně tempo Jaroslava Kulhavého s Pavlem Boudným, ale když jedu ještě ve 4. kole kopec na 5. místě v háku za Kulhavým, říkám si, že mi to dnes nejede zle. V pátém kole v kopci odjíždí trojice Kulhavý, Boudný a Černý (CCC Sprandi Polkowice), nicméně tempo nijak nepolevuje. Celý závod se držím zapracovaný u špice, kolem 10 místa ve skupině.

V posledním stoupání se snažím zahákovat za Matouše Ulmana z ČS Accolade a udržet si tak dobrou pozici pro závěrečný spurt, nicméně, jede moc rychle.. 😀 Takže v cíli někde v zadnější části druhé skupiny za ujetou trojicí, 10 vteřin za vítězem své kategorie Pavlem Žákem, celkem 27. místo v kategorii 9.místo. S výkonem spokojenost, ale výsledek by mohl být lepší. Nicméně trénink perfektní 🙂

David B.

9.5.2015 – Sobotní akce roku – Mamut Tour, 136km.

Na závod se cítím dobře připravený a jede se mi dobře. Za první občerstvovací stanicí se ve 4 oddělujeme od pelotonu a jedeme za trojicí, která je v úniku už od Bystřice p.H., Hadovna se jede svižně, ale tento kopec mi sedí, náskok držíme až nahoru na Grapy, kde rozjel vysoké tempo Petr Hampl z Favoritu Brno. V této skupině jsem z krátké trasy už jen já, Jiří Ježek a Dominik Buksa. Ve sjezdu z hostýna se připojují ještě 2 naši spolujezdci z úniku. Asi na 100.km nastupuje Jiří Ježek, udržím se ho jen já a Dominik, jedeme dál ve třech.

V předposledním stoupání závodu, ve Lhotě mám smůlu, z ničeho nic se mi zastavují nohy takovým způsobem, že přemýšlím, kde je nejbližší zastávka na autobus. Vzal jsem si nejspíš moc velké sousto.

Do cíle namonec dojíždím sám, svým tempem někde na 17 místě celkově a 8. v kategorii. Spokojený být nemůžu, alespoň další dobrá zkušenost do dalších závodů.

1.5.2015

Po neúspěšném minulém týdnu, kdy jsem v sobotu docela tvrdě spadl na Rohálovské padesátce a v neděli v silničním závodě SPAC v Olšovci měl v polovině závodi defekt, jsem doufal, že alespoň tentokrát se mi nic nestane a dojedu do cíle.

První závod Moravského poháru ve Vidnavě, který byl velice dobře obsazený a rychlý (průměr závodu 43km/h), okruh byl rovinatý, na větru a bylo jasné, že se rozhodne buď z úniku, nebo hromadného dojezdu. Z obojího platilo něco, v prvním kole odjela asi 5ti členná skupinka, do které jsem si nenastoupil, protože jsem myslel, že budou v průběhu závodu dojeti, bohužel jsem myslel špatně. Skupinka vydržela o pár vteřin před pelotonem a v mém neoblíbeném hromadném dojezdu jsem obsadil 20 místo.

24. – 26.4.2015 – Jarní soustředění

Jak je zvykem poslední roky, tak jsme i letos vyrazili najíždět kilometry na jižní moravu. Zvolili jsme ubytování v Sudoměřicích, kde jsme byli už v roce 2013. Zprvu to vypadalo, že budeme velká smečka 16 lidí, ale s blížícím datem přibývali omluvenky, takže nás nakonec v pátek vyrazilo na kolech pouze 8. Jeli jsme tradiční trasu po stezce kolem Moravy a Baťova kanálu. Další rána přišla před Otrokovicemi, kdy Dankovi ruplo v zádech a musel se vrátit domů. V okleštěné sestavě jsme tedy dorazili na místo. Ubytovali jsme se a večer jsme strávili grilováním a ochutnávkou piva v místní herně. Na sobotu byl naplánovaný horský trénink na Slovenských silnicích s vrchařskou prémií na Bradle u památníku M.R. Štefánika. Trénink to byl pěkný i náročný a čemž svědčí nastoupaných 1300 m na 100km. Večer se předvedl náš dvorní kuchař Růža, který neponechal nic náhodě a ráno nakoupil maso, aby nám mohl večer podráždit naše chuťové buňky masem z grilu. V neděli jsme jeli domů přes Kyjov a Zdounky. Počasí po všechny 3 dny vyšlo, slunce se na některých účastnících také podepsalo, takže byla všeobecná spokojenost a příští rok se snad sejdeme ve větším počtu. Soustředění se zúčastnili: Růža, Martin, Tom, Milan Babiánek, + Růža st., Honza, Drtič, Renča s malou.

10.4.2015

V pátek 10.4 jsem se v rámci tréninku účastnil časovky v Náměšti na Hané, první závod Olomouckého poháru v časovkách 2015 měl název Náměšťský prolog. Rovinatý okruh měřil 15km a boční vítr na většině okruhu ho dělal dostatečně náročným.

Celkově jsem se v konkurenci řady jezdců na časovkářských speciálech umístil s časem 22:36 na devátém místě, ve své kategorii jsem skončil druhý.

23.3.2015

V městském domě v Přerově se konala členská, organizační schůze k nadcházejícímu ročníku Mamuta.

28.2 – 8.3.2015 – Soustředění v Chorvatsku

Za podpory oddílu jsem se na začátku března, spolu s partou cyklistů z Přerova a částí týmu KCK Zlín, vydal najíždět objemové kilometry do Chorvatské Poreče. Vyjma jednoho dne, jsme měli celých 9 dní sucho a slunečno a v početné skupině jsme tak hltali denní porce kilometrů. Počasí bylo velmi příznivé, teploty okolo 15 stupňů a jasná obloha dala zapomenout i na občas silnější vítr. Výhledy na moře a prostředí přímořských měst a vesniček bylo také příjemnou změnou. Za 8 tréninkových a 1 kompenzační den jsme jak na rovinách podél moře tak i v náročných kopcích Istrie odtrénovali poctivých 42hodin, které jak doufám, řádně zúročím v nadcházející sezoně 🙂

31.1 a 1.2.2015 – MS v cyklokrosu Tábor

Opět po pěti letech se konalo MS v Táboře a tak jsme opět vyrazili nasát cyklokrosovou atmosféru. Zájezdu se zúčastnili: Růža, Dave, Martin, Radim a Milan Babiánek + Růža st. s bráchou, Honza. Vyrazili jsme v sobotu ráno směr Tábor. Cesta byla v pohodě, takže jsme se stačili ještě před závody ubytovat. V sobotu jsme sledovali závod juniorů a žen. V areálu jsme potkali i Dudyna s Mančou a Bělčusem, kteří jeli s jinou skupinou. Škoda, že Katce Nash závod nevyšel a skončila na 5 místě. Večer jsme zhodnotili výsledky v místní restauraci a probrali šance našich v nedělním závodě mužů do 23 let a elite. Bohužel se na naše závodníky lepila smůla a po nadějných začátcích se propadali pořadím, ale umístění v první desítce nakonec byla. Byla vidět dominance závodníků z Belgie a Holandska, ale i tak to byl pěkný zážitek.

1.1.2015

Nový rok nás přivítal sněhovou pokrývkou, tak bylo dilema, jesli jet na novoroční na kole, ale nakonec zvítězila duše sportovců a většina přijela na kolech. Skupina MTB si objela okruh přes Žebračku do Grymova a po stezce zpět. Byla to příjemná projížďka ve sněhu a pak přišlo vhod posezení na kuželně, kde jsme rozebrali rok minulý a naplánovali akce roku 2015.

25.12.2014

Jako každý rok se i  letos o vánočních svátcích uskutečnil vánoční fotbal. Mač se odehrál na hřišti za tenisovou halou. Sešlo se nás 12, takže jsme si zahráli 2 x 30 minut náročného fotbalu na  podmáčeném podkladu. O výsledek sice nešlo, ale vítězům se šlo na pivo přece jenom v lepší náladě. Je fajn, že se pořád ještě dokáme sejít a zasportovat si i o vánočních svátcích.

14.12.2014

Dne 13.12.2014 proběhla v Městkém domě v Přerově výroční členská schůze.

11.10.2014

Za krásného říjnového počasí proběhlo na sportovišti u ZŠ Svisle tradiční ukončení sezony. Hrál se fotbal, turnaj v nohejbale i tenis. K dobré náladě přispívalo celý den neúnavné slunce, plechový soudek s logem Zubru a průzračně čiré destilované ovoce. Děkujeme všem sportovním partnerům a kamarádům za uplynulou sezonu a těšíme se na tu následující.

8.10.2014 – Sezona 2014

Jelikož se nám nedařilo v průběhu sezony průběžně zveřejňovat nějaké komentáře a dojmy ze závodů, bude prvním příspěvkem rovnou shrnutí a zhodnocení již uplynulé sezony.
Na příští rok se v tomto ohledu určitě polepšíme! 🙂

Naši závodníci se pravidelně zúčastňovali závodů a reprezentovali náš klub po všech koutech republiky a to jak na MTB závodech, tak i na silnici. Zároveň jsme v květnu úspěšně, ikdyž s vypětím všech sil, uspořádali triatlon Mamut – Man a již tradiční silniční i MTB verzi závodů Mamut Tour, což je pro oddíl vrcholná akce.

Co se týče závodních výsledků, ty můžu zatím doplnit jen za sebe. I přes letos poněkud náročné studijní povinnosti se mi povedlo udělat pro oddíl pár slušných výsledků. Za ten nejlepší považuji 2. místo ze závodu Slezkého poháru – Velké ceny Lašska v Lichnově (14.9.2014), druhý jsem byl také 13. 6. 2014 na Hostýnské časovce a 5. října na bikemaratonu ve Zlíně, ve své kategorii. Na ostatních závodech, které jsem absolvoval jsem se ve výsledcích pohyboval většinou do 10. místa. Radost jsem měl také z 6. místa celkově na 136 km trati Mamut Tour.

Teď už bude následovat posezónní odpočinek a spřádání plánů na další rok. Ukončení sezony a oddílový sportovní den proběhne 11. října na sportovním hřišti ZŠ Svisle v Přerově.

1.10.2011 – Ukončení sezóny a sportovní den Henčlov

Jako se stalo zvykem, tak i letošní sezona byla zakončena na sportovišti v Henčlově. Hrál se fotbal, nohejbal a tenis.

foto: facebook Miko cycles

17.9.2011 – XC Uh. Hradiště

Za krásného podzimního počasí jsme se zúčastnili XC závodu přímo v centru Uh. Hradiště. Trať závodu byla náročná a dost technická,ale za sucha to bylo pěkné svezení. Závod byl vypsán na 1 hod + 1 kolo. Smůlu měl David, když měl ve 2 kole defekt a závod vzdal.

Výsledky: junioři: Petr 5. místo; elite: Martin 29. místo; David nedokončil

O víkendu se naši extrémní bajkeři zůčastnili závodů v Tošovicích v místním Heiparku a v paralerním slalomu obsadil Martin Kolář 1.místo.

Výsledky MTB 40 km: David 39/22; Petr 23/5;

3.9.2011 – Tošovice

3.9.2011 – Zlínská kola

Závodu, který se koná nedaleko Zlína a jede se 4 x 10 km okruh se zúčastnil Petr a David. Na startu se sešlo cca 100 závodníků. Trať byla velmi rychlá a technicky náročná. 95 % závodu bylo vedeno po lesních chodníčcích přes kořeny.

27.8.2011 – Moravský bikemaraton

Oblíbeného závodu v Leštině se na trati 50 km zúčastnili David, Milan a Petr. Za krásného počasí a na opět pěkné a náročné trase jsme se snažili dosáhnout bedny v teamech. Škoda výpadku dobře jezdícího Petra, při zajetí jeho standardního výsledku jsme mohli dosáhnout 3. místa.

Výsledky MTB 50 km: Milan 25/23; David 47/41; Petr 93/9;

21.8.2011 – Allianz Okolo Olomouce

Při druhém ročníku se zázemí přesunulo do skiareálu Hlubočky, což bylo k lepšímu. Trať závodu byla náročná a spravedlivá. Po deštích bylo v lesních úsecích bahno, ale i přesto se letošní ročník vydařil. Petr vyhrál na trati 30 km v kategorii juniorů.

Výsledky MTB 30 km: Petr 5/1; Martin 38/22

20.8.2011 – Rusavská 50

Tohoto populárního závodu se zúčastnil Petr a Milan.

Výsledky MTB 50 km: Petr 48/6; Milan 102/32

7.8.2011 – RWE Okolo Ostravy

Zúvodu se zúčastnil Petr a dokázal vyhrát ve své kategorii na trati 30 km.

Výsledky MTB 30 km: Petr 8/1;

30.7.2011 – Kunovický miniduatlon

Třetího ročníku se zúčastnil jenom Milan. Na tomto závodě, který se zklátá z 18 km na biku a 4 km běhu, jsme měli vždy postavení na bedně. Letos skončil Milan v kategorii 4, což je taky super výsledek, protože závod získává čím dál větší oblibu a letos se na start postavilo přes 150 závodníků.

Výsledky: Milan 10/4;

9.7.2011 – Koutecký bikemaraton

Prvního ročníku maratonu v okolí nového skiareálu Kouty se zúčastnil jenom Petr a dojel v katagorii juniorů na 2. místě.

Výsledky: MTB50 km: Petr 33/2;

3.7.2011 – 6.7.2011 – soustředění Rakousko

Původně jsme chtěli jet na Salzkammergut, ale nakonec jsme se rozhodli, že raději pojedeme v klidu zajezdit na silničních kolech do Alp. Rozhodnutí o termínu a místě soustředění ovlivnil závod Okolo Rakouska, který se každý rok kolem svátků jezdí v okolí Grossglockneru a na který jsme se chtěli podívat. Ubytování jsme si zajistili u Sillianu a byli jsem s ním nadmíru spokojeni. Počasí vyšlo taky na výtečnou, tak jsme najezdili těžké kilometry v krásné alpské přírodě. V neděli po příjezdu jsme se jeli večer projet po okolí. V pondělí nás čekala královská etapa do Italských dolomit. Která splnila očekávání a na 130km bylo 5 horských prémií, tak jsme byli dost vyčerpaní, ale spokojení, že jsme to zvládli. V úterý jsme se jeli podívat na průjezd závodu Okolo Rakouska, který se jel nedalo od Sillianu. Při průjezdu po trati jsme narazili na bufet závodníků a tam jsme se zastavili. Toto místo se ukázalo jako dobré, protože po projetí závodu jsme nasbírali spoustu bidonů a tašek. Během vyjíždky jsem projeli i 3 horské prémie. Ve středu bylo vyvrcholení celého zájezdu a to výjezd na slavný Hochtor do výšky 2500m, přes který jeli i závodníci. Je nutno podotknout, že i profíci měli problémy a grupeto jelo rachlostí cca 8 km/hod. Naopak je třeba vyzdvihnout výkon čechů Koeniga, který skončil celkově ve velké konkurenci na 2 místě a Bárty, který skončil celkově 8. My jsme taky nahoru vyjeli a měli jsme pěkný zážitek. Celé soustředění se vydařilo a najeli jsme celkem cca. 300 km a nastoupali cca. 6000m. Soustředění se zúčastnil Martin, David, Milan a Petr.

fotky: http://mamuttour.rajce.idnes.cz/Rakousko_2011

25.6.2011 – Čechy Tour

Bikový závod na 30km v nedaleké obci Čechy si získává čím dál větší oblibu u závodníků z Přerova a okolí ( letos cca 150 bikerů). Původně jsme chtěli jet na Rampušáka, ale s ohledem na počasí jsme zvolili tento závod. Letos to bylo takové mistrovství Přerova a my jsme se vůbec neztratili. Závodu jsme se zúčastnili v počtu 5 bikerů (David, Martin, Petr, Milan a Tomáš). Růža si taky závod objel bez čísla jako doprovod Zuzky. Trať byla v lese po děštích rozbahněná, ale polnačky byly v pohodě a tak vítěz Jarda Obruča překonal traťový rekord. Po startu byla krátká přeháňka, ale jinak počasí vyšlo. Od nás se nejlépe umístil Petr na 6 místě. Milan byl 15, David 17, Martin 21 a Tom 67. Závod to je pěkný, ale škoda, že není víc kategorií a každý rok se trochu bloudí, kdo to nezná.

Celkové výsledky: ZDE

4.6.2011 – Juvacyklo MTB Chřiby

Na závod jsme se vypravili v plné síle. Nikdo na tomto závodě ještě nebyl, tak jsme byli plni očekávání co nás čeká. Závod nás překvapil svojí obtížností,ale zároveň i krásnou tratí a pěknými singletraily. Byl to takový návrat ke kořenům bikování terénem a ne dostihy po šotolinových cestách, jak závody v poslední době spíše vypadají. Na start se postavilo cca 300 bikerů a od nás to byl Petr, David, Milan a Martin. Počasí vyšlo, i když bylo celkem horko.Všichni jsme dorazili do cíle bez pádu a docela vyčerpaní, ale spokojení, že jsme tuto zkoušku zvládli. Škoda Milanovýho defektu, když cvakl i náhradní duši a musel čekat až mu nějaký dobrák půjčí svoji. Nakonec se takový našel a i Milan do cíle dorazil. Organizátoři odvedli dobrý kus práce a tak se závod vydařil.

Výsledky: MTB50 km: Petr 42/4; David 80/54; Martin 98/65; Milan 108/70

28.5.2011 – Pepi Karlovská 50

Závodu se zúčastnil v deštivém počasí pouze Petr.

Výsledky: MTB50 km: Petr 36/7

14.5.2011 – Mamut Tour a bike

Mamut je naší hlavní organizační akcí, tak se závodu zúčastňují jenom mladíci s ambicemi na umístění. Letos jel pouze Petr a dokázal zvítězit na trati 30 km, což je opět super výsledek.

MTB30 km: Petr 1/1

7.5.2011 – Author Šela Maraton

V letošním roce jsme se šely zúčastnili v hojném počtu a na všech tratích. V lesích bylo po deštích bahno, ale jinak počasí vyšlo na výbornou. Obrovského úspěchu dosáhl Petr, který se umístil na trati MTB 58 km na 3. místě mezi juniory.

Výsledky (celkově/kategorie): MTB92km: Milan 214/58; David 263/70.

MTB 58 km: Petr 28/3; Tomáš 404/99; Jakub 433/35.

Cross 71km: Martin 8/7

Fotky: http://mamuttour.rajce.idnes.cz/Sela_2011/

30.4. 2011 – Škoda bike maraton

Větší skupina se zúčastnila maratonu v Ostravě. Závodu se zúčastnili: David, Milan, Tomáš a Petr

30.4. 2011 – Rohálovská 50

Už při páteční prezentaci bylo jasné, že to bude po bouřce těžký závod v bahně. Ale přesto jsem do toho nakonec šel. Obavy se potvrdily a hlavně v lesních úsecích to byl boj, když se spíše tlačilo než jelo. Naštěstí byly na trati i suché úseky, kde se dalo svést. Při závodu jsem se postupně propracovával ze zadních pozic po startu až na 175. místo celkově ze 600 startujících. Byl to dobrý trénink i pro zvednutí sebevědomí, když jsem celou dobu předjížděl. Ani jsem nespadl, což je při mojich bikových zkušenostech zázrak. Závod byl zvládnutý perfektně. Značení, regulovčíci i zázemí bylo bez chyby. I bouřka se v sobotu vyhla, takže to hodnotím pozitivně. Martin

8.-10.4. 2011 – jarní MTB soustředění v Jedovnici

V krásném prostředí Moravského krasu proběhlo 3 denní soustředění. Cílem bylo najet před sezonou tréninkové kilometry, což se díky počasí podařilo. V pátek se jelo po krásách Moravského krasu kolem Macochy a jeskyní. V sobotu a neděli vedly tréninky po náročných tratích MTB závodu GT Zaskar. Náročnost tratí dokazují nastoupané výškové metry a tak se v neděli všichni značně unavení a spokojení dopravili domů. Zpestřením byla sobotní zastávka na farmě Bolka Polívky v Olšanech a večerní koupání v bazénu s mořkou vodou, který byl součástí ubytování. Soustředění se zúčastnili: David, Martin, Růža, Milan Vinklárek a Petr Oravec + kamarádi.

fotky: http://mamuttour.rajce.idnes.cz/Jedovnice_2011/

1.1.2011 – Novoroční vyjížďka

Jako každý rok, tak i letos se příznivci cyklistiky sešli 1.1. u restaurace Bečva k novoroční vyjížďce. Účast nebyla veliká, ale kdo chtěl, tak se jel projet a vstoupil do nového roku na kole. Doufáme, že letošní rok bude o trochu lepší, než ten loňský.